sâmbătă, 4 decembrie 2010

Come what may..

Am vazut un film aseara....ma rog jumatate de film ca mai nou nu ma tine unul intreg si atunci ma uit la ele ca la seriale , pe parti. Era una mica de 14 ani omorata de un tampit evident...14 ani...
tot ieri o camerista imi povestea de fiica ei de 24 ani bolnava de cancer...de mi s-a ridicat tot parul pe mine...cand i-am vazut durera pe fatza...in lugoj avem un ziar...REDESTEPATAREA...ii zice...si ca in fiecare ziar ce se "respecta" exista pagina de comemorari..si dumnezeule ce e acolo...19 ani(accident masina), 3 ani(leucemie), etc etc....wtf !!!
nimic nou...ceva fiesc...da nimeni nu ia moartea ca pe ceva firesc....ne e frica de  cacam pe noi...nu vorbim despre...nu ne gandim ca ni se va intampla si nu ne gandim la momentul in care se va intampla si felul in care se va intampla
mie mi se pare firesc sa vobesc despre...si am un fix de ceva vreme...atunci cand...cine imi va scrie necrologul..:)) adik cu toata durerea si disperarea din mom alea...se trezeste ala care e mai lucid, mai nu cu chestii de organizat sa scrie el necrologul, pe care sa-l citeasca popa...si poate sa fie o persoana care habar nu are ce-ai facut tu in ultima vreme sau ce ai devenit de cand te-a vazut ultima data...mie mi se pare important sa fie cineva care sa te stie, cineva pe care l-ai alege tu..pana la urma " e ultima "barfa" zisa despre tine" asa ca tre sa fie buna :))
si acu vine dilema...oare cine? in momentul de fata imi vin vreo 3 oameni in cap...da unul are scorul mai mare...desi s-ar putea sa fie prea varza sa lege 2 cuvinte..dar totusi..ma gandesc la andreea
prietenii nu ma lasa sa glumesc pe tema asta..mie mi se pare incredibil de funny....si mi se pare cu atat mai firesc de cand  m-am curentat(atunci nu mi s-a parut funny)treaba aia din filme ca in 10 secunde iti trece toata viatza prin fata , e adevarata, not funny dar adevarata...desi eram constienta si pana atunci ca hey poate ma impiedic pe strada dau cu capu si bye bye beautiful, dupa faza cu curentatu e mult mai reala treaba..adik bey chiar o poti pati..azi..maine...
si atunci am stat eu si m-am gandit...bey o puteam pati...as fi preferat intr-un mod mai artistic da mno...macar aveam parul cretz finally :))si atunci am stat si m-am gandit ok...ce fac pana o patzesc?  pai pot sa ma tot stresez pe kkt-uri, pot sa ma tot plang de diverse, sau hai sa fac ca mine, hai sa le iau la rand, si hai sa le fac pt mine si hai sa ma gandesc ce vreau, si hai sa ma gandesc la ce oameni vreau prin jur, si hai sa ma si bucur de una alta..si fast ca u never know what may come....si m-am gandit la lista mea de ghinioane de la inceputul anului
bani furati/ inundatie cu caca in casa/inundatie bar/electrocutat/taiat curent/dinte spart/nas belit/negociere salar in minus/pierdut bani/despartit etc etc.  nu intru in categoria  "ghinioane bar" ca aia ar fi un alt post intreg doar despre asta
... si mi-am dat seama ca is cacaturi...is chestii ce se pot rezolva intr-un fel sau altul...adik ce? defectiuni si lipsa bani....woaaaaaa...dar  am prieteni, is in mare parte sanatoasa, nu am cancer am doua maini si doua picioare si un pic de creier, familia mi-e bine, prietenii apropiati is bine, am un servici bunicel...so wtf?? stau sa ma tot plang pana o patesc? sa nu aiba lumea o barfa buna de final......neeeeahhhh
si atunci m-am gandit well come what may....i'm ready to step in the ring...so ring the bell and let the fight begin....