sâmbătă, 4 decembrie 2010

Muzici..


Daca m-ar intreba cineva fara de ce nu as putea trai veci,(in afara de alea necesare sa mai respiri ) clar ar fi muzica. Daca nu aud intr-o zi o melodie , imi cant singura..dar nu imi aduc aminte sa fi avut o zi fara muzica...Sunt dependenta :)
Zicea cineva si mi s-a parut foarte tare " if i were to choose a God , it would be music" Pot sa plang de la o melodie, sau poate sa mi se ridice tot parul pe mine..si sa ma trezesc cu un ranjet pe fata ,ca si cand a dat a mai mare fericire peste mine, si ma tine...o melodie poate sa-mi lumineze o zi intreaga...nimic in afara de persoane nu are efectul asta asupra mea...
Aaaa si fac obsesii..pot asculta aceeasi melodie o zi intreaga, o saptamana..pana nu exista acord din ea pe care sa nu-l stiu, sa nu-l simt....Iubesc muzica, iubesc vioara, iubesc pianul, tobele, chitara, acordurile, ce-ti patrund prin fiecare particica a ta..care te rascolesc si te aseaza,  acele acorduri care iti dau o forma noua, muzica aia care parca iti intra pe vena si e furtuna pe dinauntru, aia care te face sa visezi, aia care te face sa-ti amintesti, aia care te face sa dansezi, sa plangi, sa zambesti, sa bei, sa stai sub brad, sa fugi, sa vi, sa stai...eu nu stiu altceva care sa-mi dea atatea stari, si la care sa am atatea reactii...so ...iubesc si ma reindragostesc zilnic...de cate o melodie :)