marți, 15 februarie 2011

Nuante

Sunt un om simplu..sau asa cred ..imi plac lucrurile simple,imi plac lucrurile clare, era o vreme cand imi placeau jocurile , (inca imi plac dar nu alea de cap), sau poate nu mai stiu cum se face, sau am prea obosit, inca nu stiu sigur...ce stiu e ca acum, imi plac lucrurile clare, imi plac oamenii directi, nu-mi plac nuantele care pot fi interpretate usor, in functie de starea de moment, nu-mi place prea mult doritul accent pe detalii si nu-mi plac asteptarile nefacute clare.
Sunt un om subiectiv in toata esenta mea...mi-e foarte greu sa fiu obiectiva latelly, nu stiu de ce , pentru ca era o vreme cand a fi obiectiva era unul dintre atuurile mele, "a ma pune in locul tau" imi venea natural , firesc, acum nu.
Mi-am dat seama ca imi place rutina, imi plac lucrurile facute in 2 pe parcursul unei zile...nush, cumparaturi/film/mancare, etc. Ma gandesc ca este din cauza oboselii, pentru ca nu as vrea sa ramana asa starea asta..dar momentan nu ma deranjeaza, vine ca o manusa.
Detaliile ma obosesc teribil in perioada asta, atentia la ele, vreau ca atunci cand aud ceva sa nu ma gandesc la 3 variante de interpretare a acelui lucru , vreau varianta corecta , vreau sa aud singura si unica varianta din prima, cel putin o perioada, nu vreau nuante si nu vreau sa fiu atenta la detalii. Can I ?
Nu prea cred..dar mi-as dori.....oare imbatranesc?