sâmbătă, 4 decembrie 2010

Priviri

Exista priviri si "priviri"....si acu ma gandesc " bai dar  , ti-a trebuit sa ajungi la 26 de ani sa-ti dai seama de asta ?" hi-hi...cum zicea Lizzy the Lezzy  .... Nu, doar ca in ultima vreme mi s-a demonstrat cat  e de importanta privirea...cum privesti, cu ce scop, cat de bine o stapanesti (da, o da...stapanesti am zis)
Poti privi...fara nici un scop anume, privesti multimea ,privesti prin ea, pe langa ea, pe deasupra , si de fapt nu privesti deloc la EA...poti privi un om, prin el, pe langa el, pe oriunde numa la EL nu...dar tu privesti...astea-s momentele cand serios , u just don't give a damn....la ce privesti, de ce privesti...privesti ca ai ochii deschisi...si tre sa privesti undeva....Se intampla des in ultima vreme, si nu numai mie. Si chiar poti avea o privire interesanta, in timp ce de fapt nu "privesti"...am observat..chiar atrage :)) he-he...Ii si aud.." hmm, she's playing hard to get.." well , i'm just playing " wtf is wrong with u people?!" da ma rog pana la urma e fun de studiat, serios..u should try it, asta in cazul in care nu vine natural ...he-he
Sau poti "privi"..hmm si cum poti "privi". Ma rog, depinde clar de moment, de stare, de ce "privesti". ..cum zicea profa mea de engleza..it all depends..yey!       Exista "privirea" aia in care ti se dilata pupilele, hmm ..Se zice ca pupilele ni se dilata atunci cand vedem ceva ce ne place..imi si imaginez o scena din desene, in care iti iasa ochii cu tot afara si fac peong!!! :)) Explicatia ar fi ca in momentele acelea creierasul nostru zice " pfuai, imi place , tre sa vad mai bine..si peong!..ti se fac ochii cat cepele..si ce "privire" tre sa iasa :)) La mine e simplu..veni, vidi,  peong!  Niciodata nu am stiut sa-mi ascund emotiile..la mine e tot un peong!, tot se vede, si nici nu stiu daca as vrea sa le ascund, de ce le-as ascunde (mi-ar zice cineva " ca sa nu mai profite toata lumea de ele"..dar no) Cica mi se dilata pupile destul de usor, latelly, ce chestie! ...usor explicabil..poate fi o chestie de ochelari pe care uit sa-i pun dimineata pe ochi sau poate ca vad ceva ce-mi place, tot timpul vad ceva ce-mi place. Dar am constatat apropo de "priviri" si nu priviri, ca exista acele "priviri" care o iau asa din pupila ta deja dilatata, inspre stomac care e deja strans pumn, si se duc pana in varful degetelor de la picioare.Pfuai...na alea "priviri" Si stai sa te gandesti atunci...Mnezo !! ce-a fost asta...?  E "privire" ca asa e ea, ca e bine stapanita, e stapanita? , oare e din cauza pupilelor mele dilatate? oare proiectez? ioi, dar daca asa e ea? Oare asta ce inseamna? Dar acum? mai am degete? nu le simt....hmm Ataaat ! could be me :D, is it me?  hmm, nu conteaza...am degete, dar nu le simt ...ce bine...
Sau exista priviri calde, alea care te linistesc, pe care le identifici intotdeauna, is sigure, fara intrebari, and they're the bestest,  care iti zic " hey, litlle buddy i'm here, i'm not going anywhere" Am primit azi un Bugs Bunny desenat insotit de o privire de asta si langa el scria:
"Life's too short to worry about stupid shit. So have fun, get drunk and fall in love.Say what you wanna say, do what you wanna do.Regret nothing.And don't let people who don't matter bring you down"
ramane intrebarea ok..but what if they do matter?" dar am zis ca nu-i cazu' sa-mi stric buna dispozitie :)
Am auzit una buna astazi , cica " ochii care nu se vad...privesc in alta parte " :))
Si mai e o privire..aia in care ti se lasa pleoapele in jos de somn :)) si inca una, si inca una, si e plin de ele...dar mai studiez :)